ponedeljek, 12. januar 2009

Nov single!




Pa je tu!

Kar nekaj čsa smo ga obljubljali in sedaj Vam ga končno predstavljamo!
Če smo čisto iskreni je bil "Namesto srca" (z delovnim imenom "Brzič") pripravljen že kar precej pred novim letom ampak smo vas pustili, da uživate v poplavi božičnih melodij :) Če smo pa še bolj iskreni, smo počakali, da bo končan še videospot, da vam lahko predstavimo vse v paketu!

Dovolj zaenkrat, poslušaj ga TUKAJ, pa se potem kaj slišimo.

25 komentarjev:

Anonimni pravi ...

bom pa jaz prva:) kratko in jedrnato: komad je super! tako vsebinsko kot melodično! kar tako naprej;)

Anonimni pravi ...

Bravo! Sem slišal da pride komad kmalu ven, sem ga šel iskat, pa sem po naključju še tale blog našel :)
Super komadič, zrel, poslušljiv, izvedba vrhunska, LIKE IT!!!!

Anonimni pravi ...

jeiiii!!! splačalo se je čakat! svaka čast, sam tko naprej!
polepšal ste mi zamorjen tedn;)
upam da se vidjamo čimprej na kakšnmu koncertu:D

Unknown pravi ...

Dobro ste tole spedenali!
Še ena mojstrovina. Me pa ne uspete razočarat :)))

Anonimni pravi ...

uuu...pa nova stran! Sam Marjan pa manjka!?!?

TABU pravi ...

Ja ja, vse je sveže :)

Marjan se je pa že nekaj časa nazaj odločil, da se bo posvetil svoji v mladosti začeti metalski karieri.

Res lepo, da vam je všeč. Nam je tudi. Zelo.

Unknown pravi ...

Naj še jaz dodam eno pohvalo.
Super pesem imam občutek da jo bomo še velik slišali.
BRAVO TABU!!!!

Anonimni pravi ...

Dober je, kar tako naprej.

Anonimni pravi ...

vidm da se velik menja pri vas...bo morda tudi novo ime skupine?

Anonimni pravi ...

Brzič je superrrr!

Anonimni pravi ...

morem tudi jaz podat svoje mnenje? mislim, da ni neke potrebe kaj :)
svetovn komad, pa res še greste samo gor...naj tako tudi ostane!!!
upam, da bo počasi kak špil....
lp
jernej

Nevidna pravi ...

mojim ušesom, navajenih neposladkanih besed, zelo paše Namesto srca. po dolgem času lahko rečem...opa opa...

Petra Nuzdorfer pravi ...

kočno!
tolk časa smo čakal na tole...
komad je hud, bo prava uspešnica!

pohvalno!!!

Unknown pravi ...

Hey!
Ja super komad...saj nimam drugega za rečt...
Oja pa mam :) ... upam da bo čimprej kakšen špil...kr vas že res pogrešam. Imejte se sanjsko :)

Brunossi pravi ...

Nov single, novo leto, nov logo, nov styling, nova spletnica ... jupiiii, le tako naprej. Mimogrede, najbolj sede mi intro singla, vizualiziram ga kot erupcijo vulkana.

Anonimni pravi ...

super.
fino fajn.
presenečen.
lepo.res.:)

Unknown pravi ...

TABUjevci so spet pokazali da so najboljši!! :) Super komad, ne morem se ga naposlušat:) Uživaajte, pa mislim da nisem edina, ki v bodoče pričakuje kakšen špil!! :)

Unknown pravi ...

Komad je super!! Poslusam ga ze cel dan in mi kar ne gre iz glave! super ste!

Unknown pravi ...

men komad tudi biti včeš, zapičiti ga skozi uhe v glavo in navzdol do srca, komad ven ne iti fajn fajn! :)

Anonimni pravi ...

Naj se še jaz pridružim množici pohval. Res dober komad!
Pa tudi jaz že komaj čakam, da boste imeli kak koncert!

Petra Nuzdorfer pravi ...

kdaj bo plata kdaj bo plata???

:D

Anonimni pravi ...

I want not acquiesce in on it. I regard as precise post. Especially the title-deed attracted me to read the unscathed story.

Anonimni pravi ...

Good dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

Anonimni pravi ...

Easily I to but I about the list inform should acquire more info then it has.

Anonimni pravi ...

Brim over I to but I about the collection should have more info then it has.