sreda, 16. januar 2008

Pri Jerneju doma

Noro!

Včeraj smo uresničili dogodek, ki smo ga nestrpno čakali in pri Jerneju v njegovi sobi odigrali naš repertoar. Nič nismo šparali z decibeli in smo nažigali na vso moč. Jernej in njegovi prijatelji (no, v glavnem so bile prijateljice...) so bili navdušeni, mi pa tudi, saj je bila to celo za nas, vsega vajene, nenavadna izkušnja.
Prijetno, pristno in domače!




Spoznavanje...





Žur 200 na uro...






Del obložene mize...





Nekaj za spomin...






Ena izmed gasilskih...





...Jah, to bi se splačalo ponovit!

19 komentarjev:

Unknown pravi ...

Norooooooooooo dober koncert!!!!Najboljsi do zdaj ;) Tabuji ZAKON STE!!!

Unknown pravi ...

JAH, to bi se res splacalo ponovit!

Anonimni pravi ...

dober dan ... :p
evo pa je mimo najbolj nor dan hehe....dobesedno najbolj nor in totalno zmešan :)
TABU zdaj ste še enkrat dokazali da ste profesionalci in da ste res to kar vemo že ves čas...
no najprej nekaj uradnih stvari...kot sem ze omenil zgoraj besedo profesionlaci -profesionalci v pravem pomenu besede, ker iskreno povedano nihce od nas ni pričakoval tega kaj ste včeraj oz še danes pokazali, vse je bilo na nivoju, čeprav smo mislili da bo to vse bolj tak tak, ampak ne...
pokazali ste da vam fani nekaj pomenijo in to smo tudi mi vceraj zacutli in se vživeli...prav tako kot vi!!!
saj pravim 100 krat vam hvala pa se še tako vidimo na veliko koncertih...
a bi zdaj sli mal v podrobnosti...saj ne vem kje naj zacnem, mislim da je treba zacet in koncat pri Iziju hehe :p
malo ga meče kaj, kaj je človek še vedno v prvi poberteti al ga je druga bolj hitro prijela hehe :) izi car si brez zamere, ampak mislim da enkrat dobiš od nas za darilo morskega prašička oz prasičko hehe :P
primož -veliki šef hehe saj prav tak, nekdo mora imet komando ker drugače bi fantje in dekle mal...hmmm kako se naj izrazim, malo preveč zabluzli ne hehe
malo heca more bit, saj sploh vec ne vem kaj naj recem mislim da ze bluzim...
tina napisem kaj lepega na ta blog naravnost z londona ok, tako da bos vidla da se spomnim nate oz na TABU tud v tam...drugic pa bom tak že lahko jaz tvoj vodič...ga mam že v malem prstu -london mislim...
pa še nekaj, krofe smo vam pozabli zavit za domov, kaj pridete po njih hehe, Izi je mel prav on je še hotel mal na izi sedet vam pa se je mudilo in ste ostali brez krofov, prav vam je...
no to je zaenkrat vse, na nasljednjem koncertu ko se vidimo dobite borovničke ok?? zmenjeno?

no TABU hvala lepa, res ste mi polepšali dan in ne samo dneva no...
verjemite da mi bo to dolgo ostalo v spominu...
in se beremo se kaj na blogu

lp

vas LunLaGunček :)

Morem še enkrat povedat, to včeraj ste res izpeljali v NULO!!!

Anonimni pravi ...

ja,kaj naj rečem...?! ostali smo brez besed... :) razturali ste TABU, vsaka vam čast.
P.S. nikoli vas ne bomo pozabli, tak ko vi nas ne ;)

Brunossi pravi ...

Jernej in kompanija, dobrote na mizi odlične, kraflci svetovni, pir pa glih prou ohlajen ! Hvala !

Unknown pravi ...

Pa kaj ste vi to res naredili?!? Svaka čast! CARJI!!!! Boste zadevo še kdaj ponovili? Jaz se prijavim že kar danes :)))

Anonimni pravi ...

Kaj to ste res vse ozvočenje in vse opremo prinesli al kaj?!?

Martinka pravi ...

Waaaawww... tip je čis navdušen...to je mogl bit res uibr hudo...
Carji ste. Spet.

Anonimni pravi ...

Lep pozdrav! Vidim da Tabuji spet rukate slovensko sceno! ni me bilo dobro leto, takrat vem da ste bili bolj "v zatonu" zaradi pevke in zdaj že z novo naprej! Tako se dela!
Never give up!
Na naslednjem koncertu se vidimo, definitivno grem pogledat novo pjevačico.
Miran

Anonimni pravi ...

mi bi pa tud kak filmček radi vidl kako je to zgledal!

Anonimni pravi ...

Mene pa zanima kaj je bilo z tistimi morskimi prašički pa Izijem...predvsem kaj ga je biksal...

Unknown pravi ...

Tut mene zanima zgodba s prašičkom :D
Izi komentiraj!

Anonimni pravi ...

Prav simpatično je slišati...Boste na maškarah oblečeni v krofe ali morske prašičke? Kje pa bo pustovanje?

LunLaGun pravi ...

hej hej, jernej tukaj :p
najprej posiljam tini(ki sem ji obljubil) en lep vecerni oz jutranji pozdrav s centra londona (internet cafeja), evo najprej vas koncert doma danes pa za rojstni dan uzivam tu v Londonu, res je super in moras si ga res enkrat ogledat...
zdaj pa se za vse komentarje tukaj, res je bilo noro in TABUji res rulajo, saj pravim pokazali so da znajo in da obljube izpolnijo (dobesedno in se bolj :p)
ma saj zgodba z morskim prascickom ni nic posebnega, kajne izi...
aja se za vse moje kolege ki se se jim nisem nic javil, super sem pa vse je kul, no skoraj vse... :p
lep pozdrav vsem...
se se javim kaj

LunLaGun

TABU pravi ...

Izi si pridržuje pravico do nekomentiranja morskih prasičk oz njegovih izjav glede le-teh. In brez skrbi, nisem vozil domov :)

Filmček pa si lahko od danes naprej ogledate na www.t-a-b-u.com

Unknown pravi ...

No jaz pa se javljam malo pozno... To je posledica tega, ker sem komaj danes pri�la k sebi...prav zdelal me je torkov koncert pri Jerneju doma! Tabuji so zakon! Nimam besed...samo...Kapo dol!!!
Se vidimo na naslednjem koncertu!

Martinka pravi ...

Hej Jernej! kaj zdaj to, skoraj vse da je super? kaj pa je tisto kar manjka? ;-)
Hvala za pozdrave... sigurno se enkrat zapeljem z rdečim avtobusom po Londonu!

Jojj... res je bilo zabavno, vroče, nevarno, zadovoljeni in zadovoljni smo se odpeljali proti domu.
Pozdrav vsem,
Jernej pozdravi Roka.
Bajjj, Tina

Anonimni pravi ...

Moram priznat da mi je skupina Tabu že od nekdaj všeč, predvsem zaradi svežega pristopa k slovenski glasbi. Všeč mi je glasba, všeč so mi besedila, pa tudi način na katerega vse to podajate nam... lahko rečem fanom.
Sicer prej nisem vedel za to akcijo" Tabu pri tebi doma" ampak moram priznat, da ste me spet navdušili in očitno zadevo tudi izpeljali kot znate.
Naslenjič se vsekakor tudi sam prijavim, čeprav spadam že med tiste "starejše študente" z družino :)))
Bravo še enkrat!!!

LunLaGun pravi ...

oooooo.....
ma saj ne morem verjet, tabuji se kar odzivajo na nase komentarje...
vsesplosno nas presenecajo kajne fani?
saj prav tako, zdaj vas imamo se raje, ceprav ne vem ce vas sploh lahko imamo se bolj :p
ja saj vem da je to ze kicasto kaj pisem...
ne tina saj je kul...saj ves kaksni problemcki pa le morajo prit da je bolj sladko in zacinjeno hehe...
ja seveda se bos peljala kdaj z "dabl dekerjem" hehe, ce se jaz vozim potem se bos se ti, nasa slovenska zvezdica...:P
malo moram na duso pihat da na naslednjem koncertu slisimo istega al pa se daljsega angela hehe
no moram pocasi zakljucit...
lepo se mejte tabuji, fani in moji prijatelji, se vidimo v soboto...
rad vas mam,
jernej ( LunLaGun)