sreda, 23. januar 2008

Frizurca...

...Ker je letos pust prej kot ponavadi, se tudi naša Tina že počasi pripravlja in išče ideje...



Ali kdo ve, kaj je imela v mislih? :)

10 komentarjev:

Martinka pravi ...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Maco!!

...mislim da mam js tud kšno lušno slikco... ;-)

Tina

Anonimni pravi ...

mogoče bi pa lahko bila muha cc

Anonimni pravi ...

kdaj boste na odru v Rožni dolini

Anonimni pravi ...

Motoristka?

LunLaGun pravi ...

hmmmm......
TINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaj pa je to? o moj bog kje ste imeli tak veter hehe oz kje si dobila tako dober gel za lase, to vidis samo v reklamah (in Londonu hehe)
ja nic malo sem prisel pogledat kaj je novega tukaj...
saj ves jaz nic ne zamudim kaj je v zvezi z vami...
aja moram povedat da je fajn imet koncert doma, gres samo pod tus in v posteljo ne rabis se nikam pelajt hehe...
se moramo se kdaj zmenit...
ja kaj naj recem, da uzivam zadnje dni na pocitnicah potem pa spet v resnicen svet...ma saj je tam tud lepo...
rad bi ti samo rekel splaca se ti it v london, bos navdusena tako kot jaz, prvic sem bil tukaj 9 dni zdaj sem spet 8 dan ze tukaj in se vedno me kje kaj preseneti in mi vzame sapo...lepo je res...
no zdaj pa ne bom vec tezil, se vidimo na kakem prihodnjem koncertu (ne obljubljam da bo lj, saj ves delamo v sredo hehe) in ce bo priloznost tud kako recemo ne...
aja pa to frizurco priporocam za kako novo fotkanje :p
lep pozdrav vsem ostalim TABUjem, carji ste pa se enkrat hvala vam :)

V zivo za "TABUZIAK" iz Londona Jernej V. :) :) :)

Unknown pravi ...

a a, motoristke pa ne zgledamo take ;)

men je videt kot luškana vesoljka :)

Anonimni pravi ...

LENINGRAD COWBOYS

LunLaGun pravi ...

zakaj imam obcutek da so se naši tabuji nekje izgubili :P
:( :(

LunLaGun

Martinka pravi ...

Heeejjj, ne, tu smo, vsi pridni in zaposleni s stvarmi, ki jih terja izid drugega singla... pa za jutri se moramo še zrihtat, k bomo maškareeee na odru!! :-)

Lp vsem!

LunLaGun pravi ...

LJUBLJANA danes se pazi, APAČANI pridejo razturat na TABUje hehe

LunLaGun (Jernej)