ponedeljek, 30. junij 2008

Ati Primož



A vi sploh veste, da bo naš Primož ponosni očka postal? Drugi atek v bandu! Naslednji bo verjetno že Izi... potem bomo Tabu "Fuzbal piknik" spremenili najprej v "Voziček piknik" potem "Peskovnik piknik"... :D
Ja, leta grejo. In mi z njimi.
Tole je slikca Primoža, ki se uči dojit, na Tabu špilu za nosečnice, zgodil se je prejšnji teden v ljubljanskem Salonu, v sklopu akcije Radia Center. Po dojenju je otrok podrl ogrooomen kupček, prav takega kot ga podre ati! ;)

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Bravo ati !!

Brunossi pravi ...

Dajmo očka!

Anonimni pravi ...

Naslednji bo verjetno že Izi...
Tale stavek me je malce šokiral noooo v pozitivno seveda. Kaj bo Izi tut očka?????

TABU pravi ...

No, nihče od ostalih še ni tako blizu... edino Izi, ki ma že svojo kopalnico! :)

Anonimni pravi ...

ja bravo primož, zdaj pa si pravi ded :)no čestitke tud polonci in upam da sta z otročičkom zdrava...
aja pa še to. okoli se govori, da je bil špil oz zabava za nosečnice zato ker TABUji niste vedeli kako bi se Apačanov rešli!!! je to res.... :P :P :P

Anonimni pravi ...

pa sej Primož še ni ati??!!

Polona Požgan Štorman pravi ...

Primož še ni ati. Vsaj jaz ne vem nič o tem :)Polona.

Anonimni pravi ...

Že tako ste Tabuji neki švoh ratal odkar ni Nine...zdej pa k bo baby bum v skupini lahko samo še v vrtcih nastopate :) kdo pa je polona pravzaprav?!

Anonimni pravi ...

Tale Polona mislem da je kr bodoča mamica;) mam prov?

Anonimni pravi ...

meni pa se je zdelo da sem jo še na radiu slišal :p
joj joj :p
nič več mi ni jasno :)

Anonimni pravi ...

APN je tale debata! sami PEKI ste....

TABU pravi ...

O, Polona (bodoča mamica), pozdravljena v debati! :)

LunLaGun - v Apačah se nas ne boste tako hitro rešli..

Dragi Anonimni, tudi ti lepo pozdravljen! :p
Si že obiskal/a kak koncert?

Anonimni pravi ...

Bla bla na koncertu. Nikoli ničesar ne šinfam če se prej ne pozanimam tko da.....

Anonimni pravi ...

Pol si se pa bolj slabo pozanimala.....

Anonimni pravi ...

material girl !!!!
Se opravičujem sem se narobe izrazla ne kritiziram kar prej ne preverim tko da še vedno menim da je NINA nenadomestliva

Anonimni pravi ...

Saj ima vsak pravico do svojega mnenja. Meni je bla Nina tud ful všeč, pa sem mislila, da bo brez nje res kriza, samo sem ugotovila, da je tud Tina super...pač drugačna, samo ma tud svojo energijo. Ti kr kritiziraj, samo na nivoju!!!!!!!!!!

Anonimni pravi ...

Hey Tabujevci!

Ajajajaj..kaksne debate ...Tabujevci vse tak al tak eni izmed boljsih ... Z nino, s Tino ... najteze je tistemu, ki pride na mesto nekoga, ki je bil "frontman" skupine ...tko da Tina ... superca si ..le tako naprej..in upam, da se še kdaj vidimo na intervuju ...al pa koncertu...
lp
Klara