nedelja, 21. oktober 2007

Tina spregovori!

Evo, gre moja prva objava.
Izi pa Maco me žokata kdaj bom kaj napisala, tako da je že skrajni čas. Tudi jaz se bom potrudila, da bo blog (skoraj) vsakodnevno aktiven, osvežen in zanimiv, z vami bom delila svoje poglede in prigode, zaupala kakšno o Tabujih, obveščala o preteklih špilih in svojih občutkih.
Veliko me sprašujejo kako se počutim med fanti, kako je blo stopit na Ninino mesto, a bo Nina še kej pela, kaj sem počela pred Tabuji, a je blo težko zamenjat Nino, kako sem drugačna od nje, a pazim glas, a je blo težko stopit v Ninine čevlje... to so najpogostejša vprašanja.
Ja, bilo me je precej strah odziva publike, kritikov, Nine, bojsov... Saj verjameš vase in si zaupaš, okoli sebe imaš ljudi, ki te cenijo in te potrjujejo pa vseeno te stiskajo dvomi. Strlo bi me, če bi stopila na oder s polnimi hlačami poguma, zapela kot znam in čutim, pa bi me ljudje samo čukasto gledali in zahtevali Nino. Kar hitro bi verjetno odplesala z odra s polnimi hlačami "khmkhm-a" in se zavila v potrtost. Pa je bilo nasprotno! Prvi špil s Tabuji se mi je zgodil v Škofji Loki pred polnim trgom radovednih glav, in-ear me je žulil v ušesa, mikrofonski kabel mi je nonstop prekinjal, iz glave so mi uhajala besedila... Na obrazih sem iskala in pričakovala nasmeh, potrditev in to sem dobila. Bil je lušten špil, poln spontanosti, prijetnosti in vrtenja. Imam vas! Ha! ;-)

In da, čuvam glas. O tem lahko povprašate fante, ki se nezadovoljno poslavljajo od mene po špilu, ker ne grem naprej žurat z njimi. Takrat si želim samo tišine, da šumenje v ušesih preneha in da napetost v glasilkah popusti, tako lahko jutri spet žvrgolim.
Imamo se lepo, zabavni in pristni so. Med njimi bi vsaka izžarevala pozitivo. Oni so veseli, da spet lahko brezskrbno nastopajo, jaz sem hvaležna za priložnost, da lahko pojem in vam ponudim košček sebe.
Muzika me je ujela med svoje toplopuhaste kremplje in tu bom ostala.
Hvala vam torej za topel sprejem, za danes se poslavljam od vas, grem posedet na kamin in pogret svoje vednozmrznjene noge potem pa švig v posteljo, da bo jutri čimprej tu!

Bi gut,
T.

1 komentar:

Unknown pravi ...

Lepo si napisala, Tina! Kdaj greva na pir ;)