torek, 12. februar 2008

MŠGT - Glasba kot poklic?

Serbus! Dolgo se nismo videli, malo zato, ker je zmanjkovalo časa, malo zaradi lenobe, malo pa zaradi lenobe... Upam, da bo v prihodnje bolje!

Medtem sem pa raziskoval, kako se naši glasbeniki preživljajo, ali je muzika dovolj za kruh in mleko, ali pa morajo zjutraj s podočnjaki še v službe...
In sem odkril prav zanimive reči.
Zelo malo je takih profijev, ki so se že nadebudni in mladih nog odločili, da bodo njihovo edino orodje inštrumenti, njihovo edino delo brenkanje, bobnanje, pihanje, petje... Velika večina pa dela
vse živo.

Naredil sem kratko fotoreportažo:




Navsezgodaj, ko je še zunaj mrak, nekateri najbolj zagnani že prižigajo luči v raznih delavnicah...







...seveda, kot povsod, tudi tu eni delajo, medtem ko si drugi požvižgavajo - verjetno kujejo nove melodije, z rokami v žepih.






...če pa jih pri tem zmotiš, se kaj hitro razburijo...







...no, pa na delo...







Dejmo!





Ne se skrivat!





Po malici je treba pregledat pnevmatike!





Nadzor je strog...






...ja, tole še spucat...


















Seveda ne gre brez zasluženega počitka...


















...pa brez dolgonoge tajnice tudi ne... :)

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

glavno da je pisarna udobna :)

Brunossi pravi ...

Sam en kratek vprašaje: ali Primož in Izi stojita poleg nove točilne aparature za Laško pivo? Uau, to pa je pretok, velik pir v sekundi, he he !?

Anonimni pravi ...

tako kot v vseh službah, eni delamo drugi gledajo :)
jernej

Anonimni pravi ...

maco...maš kej časa jutr :) ?

Anonimni pravi ...

Se mi je zmeraj zdelo, da je muzikanterska huda, zdej pa vidim, da je res tako. Upam, da tole ni vaš plac, ker je z delavskimi rokavicami težko špilat.

Anonimni pravi ...

hej tabuhji, jaz sem se nekaj odlocil!!!!
ju3 zadenem na lotu in vas bom "kupil"! hehe :p
enkrat na teden boste špilali pr meni (bomo zgradili tako večnamensko dvorano sam za vas :P )
zmenjeno!!!???

lp

jernej :p

Unknown pravi ...

hehe jernej:)) to pa bojo čage pri tebi:))

Anonimni pravi ...

pi....... ni ratalo!!!!!

pa drugic! :p

jernej