sreda, 20. februar 2008

Pesek in dotik

Dober dan!
Evo, pa je tu.
Drugi singel.
Zelo je lep.
In dolgo se je prebijal na svet, obljubljali smo ga že v začetku januarja, pa kot ponavadi ni šlo vse po načrtih. Lahko ga slišite na naši spletni strani (kliknete tule), na myspace še prihaja. Od danes naprej ga lahko slišite na vseh radijskih postajah, kmalu pa bo doživel tudi prisrčno vizualizacijo! ;-)

Torej! Znano je verjetno že, da je bil komad napisan in podarjen Primožu ter njegovi Polonci ob poroki, potemtakem je tudi jasno da besedilo, ki ga je napisal Izi, govori o ljubezni in zaobljubi vseh zaobljub.
Glasbo je naredil Maco, inštrumental in mix v Rsl-u, vokal pa se je snemal kasneje v Kif kif-u. Doooooolgo se je delalo na vokalu, da se je izstisnilo čimveč čustev in primernih vzdihljajev, barv in vsega ostalega.
Hvala Žaretu!

Toliko osnovnih splošnih podatkov, več o pesmi je tudi na page-u, poslušajte, pripišite komentarje ker smo že zelo neučakani vaših odzivov!

Tule pa še par fotografij v dokaz, na tem linku pa lahko v miru preberete besedilo.


















Prvo snemanje vokala, še v RSL-u...
















Izi z naaaajlepšimi očali...
















Vedno rdečelični Žare...





















in Matej, gost na tolkalih.

20 komentarjev:

Brunossi pravi ...

Evo, pa je dober.
Ko gledam Izija pa Macota na odru, skoraj ne morem verjet, da tako full aktivna na odru, ustvarita takšno romantično mojstrovino. Joj, ko se bom naslednjič zaljubil, bom imel v MP3 playerju samo tole pesem, pa zrl objet v sončni zahod ...
Ej, Tabuji, hvala, da ste jo naredli in pripeljali do naših ušes ...

Anonimni pravi ...

Joooooj!!! Meni ja pa ta komad nekaj najlepšega kar sem kdaj slišala!!!

Unknown pravi ...

Res je komad fenomenalen!
Upam, da pridem v Portorož ali Ljubljano, da ga še v živo slišim :)

Anonimni pravi ...

IZI ti pa znaš mravljinčit srce veš.....hvala :)

Anonimni pravi ...

...en dotik...en pogled...pa pred oltar...avtor je sanjač!

Anonimni pravi ...

Mene ste dol "kupli" za veke vekomaj!!! Hvala ... komad lebdiiiiiiiiii od norih filingov!

Anonimni pravi ...

Aaaaaaa... a mi pridete to pesem zapet na poroko 24. maja? Proooosssiiimm .....

Martinka pravi ...

Waaawww! Yes!
Hvala vam!
Kaj potem, besedilo je najlepše? ;-)

Unknown pravi ...

Tudi jaz moram pohvalit komad! Res ste znova presegli sami sebe! ..ustnice zardijo v barvi sreče... :)) mjami! Bi kr ugriznila!

Unknown pravi ...

Tudi jaz se moram pridružit pohvalam. Že cel dopoldan pritiskam play na vaši strani :))

Anonimni pravi ...

no da se jaz podam komentar...
glede na to da pesem poslusam ze kak teden in ob njej izgubljam pamet pomeni da je svetovna...
vsak nov korak tabujev je boljsi...
carji ste...in hvala vam za vaso glasbo...

jernej

Anonimni pravi ...

Nekdo pred menoj je že omenil vašo novo pesem v povezavi s poroko, ampak a se vi zavedate kaj ste naredili vsem nam, ki se letos poročimo? Ta pesem je pesem vseh pesmi, ko nekdo želi izraziti občutke v teh tednih pred poroko in (upam tudi, na poročni dan ;) Hvala vam. Sara

Anonimni pravi ...

Izi, a si ti že zaseden? ;) Ker, da dedc napiše tako besedilo, bravo. Srečna tista, ki ji šepetaš na uho.

Anonimni pravi ...

Moja punca cel dopoldan vrti ta vaš štikl ... zdaj še sam čakam, da bo spet načela temo poroke! Joj, kaj mi delate!!!!Šalim se, komad je hud. Malce slinast, ampak hud. Kitarski solo je zakon. Kdo to igra?

Clara pravi ...

Hudo noro dober komad! Ne morem se ga naslišati.
Hvala vam!
lp

Anonimni pravi ...

Eh, zdaj se pa že kičasti.

Sašo Papp pravi ...

Dragi moji Tabuji!

Ko sem prvič slišal komad na "tisti dan", ko ste neizmerno presenetili Polonco in Primoža sem imel solzne oči. Takrat sem mislil, da je to pač zaradi posebnega dne in emocij, ki so bile v zraku.

Ko sem ga slišal zdaj v izvedbi Tine pa sem se zjokal po prvih štirih taktih vokala in mi tega ni nerodno priznat.

Ni besed, ki bi opisale občutja. Če rečem bravo ali odlično se sliši tako mimo, da boli.

Najtalepšejšejša pesem ever!

Anonimni pravi ...

Jaz sem se oglasila na vošo stran samo zato, da slišim komad, ki ga vsi tako hvalijo. In moram priznat, da sem presenečena. Res mojstrsko. Bravo.

Zdaj še bolj vaša Petra iz Medvod

Anonimni pravi ...

iiiiiiiiiiiiiiiiii............
Lep nastop na SLO 1

jernej

Aljoša pravi ...

Res, Res, Res,...lepa pesem! Kar metulčke dobim v trebuhu. :)