sreda, 14. november 2007

Tabu koncert pri tebi doma!!!

Končno nam bo uspelo speljat, kar si že doooolgo želimo, pa nam zaradi takšnih in drugačnih pripetij in zapletljajev ni uspelo. Yeah, pridemo vam razturit stanovanje!!!!

No, no nič bat, z malo sreče se vam obeta čisto pravi koncert Tabu na domu, garaži, študentski sobi, ma lahko tudi v liftu, če boš vztrajen/a.

Vsa navodila dobite na www.t-a-b-u.com.

Se vidimo, še bolj pa slišimo!!!!

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Opa! A se vi hecate mal al re resno tole?!?!?
Evo me, prijavljam se!

Just Me pravi ...

žanimivo, sam ne vem zakaj hočte met letnco rojstva. sicer pa bolš da se pr nas ne prikažete, najmanj dva bi morala bit zunaj :) ...mal se hecam
čestitke za tako potezo, upam da bo srečnež srečen

;)

Juš pravi ...

Ej kera ideja dobra!
Js sm se prjavla, pa še par mojih prjatlov, po kašnem kriteriju pa pol zbirate srečnICO?! :D
To pa bi bil žur... upam da izberete pravega!
Mejte se!

Juš pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Ja super!
Evo me, se prijavljam.
Mojo sestro bo kap, če pridete!
Njo kap, mi pa v klet, vam še špilat ne bo treba :)